Legend of Sarki

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Legend of Sarki

Dette er den danske hjemmeside for LOS (legend of Sarki)


4 deltagere

    sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Shell-wolter Fre Aug 28, 2009 9:27 am

    Denne diskution er ikke beregnet til og tale grimt om nogen! Det er en hel normal diskution tråd!

    Kan I huske nogle bestemte rollespil, som bare sider fast, enten som I stadig kan grine over, eller måske side og ryste noget over, eller måske stadig side og undre jer over hvordan det skete? Herinde kan I dele jeres hukommelse med hinanden!
    ChibiShin
    ChibiShin
    Administrator
    Administrator


    Antal indlæg : 37
    Join date : 26/08/09
    Age : 28
    Geografisk sted : Fyn

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  ChibiShin Fre Aug 28, 2009 10:33 am

    Jeg kan huske et spil for hundrede år siden [2008] hvor en af Millas hunde - John mener jeg - lå i en hule uden for en fælde og så var der en eller anden ond hund blevet fanget i den og så kommer John derhen og siger et eller andet med at nu var det hundens tur til at blive behandlet som hunden behandlede sine medhjælpere eller sådan noget og så sagde John, "Live or die! Make your own choise" og så går der noget tid og så tar han liget med sig..
    Hvis nogen kan hjælpe med at huske hvad det var der skete da jeg ikke fattede en brik af hvad der skete så er vil jeg være meget taknemmelig Very Happy Very Happy
    Milla
    Milla
    Supermoderators
    Supermoderators


    Antal indlæg : 29
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Odsherred

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Milla Fre Aug 28, 2009 11:59 am

    Det som jeg tror du tænker på Shin, har slet ikke fundet sted xD Det er i fremtiden at det der sker XD
    ChibiShin
    ChibiShin
    Administrator
    Administrator


    Antal indlæg : 37
    Join date : 26/08/09
    Age : 28
    Geografisk sted : Fyn

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  ChibiShin Fre Aug 28, 2009 12:00 pm

    Jamen det var rigtigt nok, han sagde det og så døde den der onde hund O.o eller også husker jeg bare forkert XD
    Milla
    Milla
    Supermoderators
    Supermoderators


    Antal indlæg : 29
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Odsherred

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Milla Fre Aug 28, 2009 12:03 pm

    Hmm... Hvis det passer at det er sket, har det ikke været en vigtig hund, men en tilfældig en som jeg måske bare har brugt for at få John igang? Men som du beskriver det, lyder det MEGET som en af mine fremtidsplaner XD Så det kan være jeg har fortalt dig den plan og du så bare blander det sammen? xD
    ChibiShin
    ChibiShin
    Administrator
    Administrator


    Antal indlæg : 37
    Join date : 26/08/09
    Age : 28
    Geografisk sted : Fyn

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  ChibiShin Fre Aug 28, 2009 12:04 pm

    Hmm tja det kan godt være XD men eller stak for hjælpen Very Happy
    avatar
    Silver-fang-girl
    Moderator
    Moderator


    Antal indlæg : 8
    Join date : 26/08/09
    Age : 37
    Geografisk sted : dk

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Reddie og Brownie

    Indlæg  Silver-fang-girl Man Aug 31, 2009 7:26 pm

    Jeg kan huske en gang hvor Reddie og Brownie altid kæmpe imod hinnand, fordi Ikras og King gør det sammen,

    og hvor Brownie (Lulus mage) blev dræbt af Reddie, Brownie ofefredt sig selv for at redde hans familie.


    (Den er hvis fra dengang før bla. Shin og Michi kom til)
    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Shell-wolter Man Aug 31, 2009 7:29 pm

    Silver-fang-girl - av ja!! det kan jeg godt huske!! xDD
    Det var der jeg blev så glad for Reddie! øh.. høhø.. fordi.. han slængtede sin far så meget på Razz
    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Shell-wolter Tors Sep 24, 2009 8:02 am

    Jeg huske dengang hvor Sarki's ældste søn, blev angrebet af en bjørn, og der gik ild i skoven!
    Sarki kæmpede så imod bjørnen, og omkom næsten, men heldigvis kom Yuika til ham, og sammen lavede de for føreste gang KENTUDAR <3
    Det var et utroligt og sejt spil!! xD <3 <3
    Milla
    Milla
    Supermoderators
    Supermoderators


    Antal indlæg : 29
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Odsherred

    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Milla Fre Sep 25, 2009 10:24 pm

    Orh ja gir dig ret Wolter, det var et nice spil x3

    Sponsoreret inhold


    sjove/skøre/kedelige spille tider! Empty Sv: sjove/skøre/kedelige spille tider!

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Apr 19, 2024 6:39 am