Legend of Sarki

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Legend of Sarki

Dette er den danske hjemmeside for LOS (legend of Sarki)


3 deltagere

    Navne til hunde?

    ChibiShin
    ChibiShin
    Administrator
    Administrator


    Antal indlæg : 37
    Join date : 26/08/09
    Age : 28
    Geografisk sted : Fyn

    Navne til hunde? Empty Navne til hunde?

    Indlæg  ChibiShin Søn Dec 06, 2009 5:46 pm

    Dette er en tråd fra RG!!

    Hvordan kommer i frem med navne til hundende?
    Hvordan kan det være at man fx ikke kalder sin hund "Signe" men "Kyoshi"? (navne KUN eksempler)

    Jeg kommer selv frem til navnene ved at fx tage et normalt navn og ændre bogstaverne, bruge et japansk navn eller bare finde på et selv (mest svært XD)
    Jeg ville aldrig kalde min hund navne som Signe pga. hundene lever ikke i Danmark og rollespillet er inspireret af GNG og GDW (ret mig hvis det sidste er forkert xD)

    Hvad med jer? XD
    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    Navne til hunde? Empty Sv: Navne til hunde?

    Indlæg  Shell-wolter Søn Dec 06, 2009 5:51 pm

    Jeg sider tit og tegner og forstiller mig et spil oppe i hovedet, og langsomt kommer der en mulig hund frem! Very Happy
    Jeg arbejder på den længe, og når jeg er færdig, stirrer jeg længe på den, og tænker over dens fortid, nutid og fremtid..

    Pludselige kommer der et navn frem, som passer godt til den.. ^^

    Navne betyder utrolig meget for mig, navnet SKAL passe til figuren! Alt andet er spild og kan irritere mig!
    Det er trist at se hvordan folk blot laver en hund, og så bare giver den et tilfædigt navn, uden rigtig at ligge mærke til om navnet passer til den, det er som om folk ikke giver kærlighed til hunden, men blot laver den for at lave noget..

    Andre gange, har jeg et navn, og skal finde en figur til navnet, som passer! Det er lige som at finde mager, eller hvalpe.. ALT skal passe! Very Happy
    Milla
    Milla
    Supermoderators
    Supermoderators


    Antal indlæg : 29
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Odsherred

    Navne til hunde? Empty Sv: Navne til hunde?

    Indlæg  Milla Søn Dec 13, 2009 9:10 pm

    Tja, jeg kan allerbedst lide at finde japanske navne til mine hunde, eller engelske. Ellers bliver de selvlavede xD
    Når det er de japanske navne finder jeg tit en navn der betyder noget som passer til hunden, f.eks. Aojiro, hvor Ao jo betyder blå xD Kan så ikke huske med resten af navnet men ja xD

    Sponsoreret inhold


    Navne til hunde? Empty Sv: Navne til hunde?

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tors Mar 28, 2024 2:13 pm