Legend of Sarki

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Legend of Sarki

Dette er den danske hjemmeside for LOS (legend of Sarki)


3 deltagere

    Nye hunde? gamle hunde?

    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    Nye hunde? gamle hunde? Empty Nye hunde? gamle hunde?

    Indlæg  Shell-wolter Tors Aug 27, 2009 9:35 am

    Jeg sad og tænkte på at i tit får nye hunde, og nogle af deres gamle hunde meget hurtigt dør! (jeg udpeger bestemt ikke nogen)

    - Hvor ofte vil i have en ny hund?
    - Hvor meget betyder den nye hund?
    - Hvor lang tid tager i om at designe den nye hund?
    - Får i andre til at designe en hund for jer? hvis ja - begrund
    - Hvad betyder jeres gamle hunde for jer? og er det let at lade dem dø?
    avatar
    Michi
    Moderator
    Moderator


    Antal indlæg : 5
    Join date : 27/08/09

    Nye hunde? gamle hunde? Empty Sv: Nye hunde? gamle hunde?

    Indlæg  Michi Tors Aug 27, 2009 10:26 am

    - Hvor ofte vil i have en ny hund?
    Det kan jeg ikke rigtigt tage stilling til D: Jeg har det sådan, at mine idéer til nye hunde kommer ret impulsivt.

    - Hvor meget betyder den nye hund?
    Det kommer meget an på hvor lang tid jeg har til at bygge den nye hund op, pusle med dens udseende og sådanne ting. Hvis det er en jeg har brugt lang tid på, betyder de som regel mere for mig, end de hunde der bliver lavet på 5-10 minutter og kablam!

    - Hvor lang tid tager i om at designe den nye hund?
    Hvis hunden skal være ordentlig, kan det tage mellem 2 timer, til flere uger. Jeg vil nemlig gerne lave hunde der skiller sig ud. (Ikke at andres ikke gør det, jeg vil bare gerne have forskellige i mit eget persongalleri x3)

    - Får i andre til at designe en hund for jer? hvis ja - begrund
    Nej. Jeg vil allerhelst selv designe mine hunde, da jeg så er sikker på at jeg får det ud af dem, som jeg gerne vil have.

    - Hvad betyder jeres gamle hunde for jer? og er det let at lade dem dø?
    Igen, kommer det an på hvem der tales om. Ke, for eksempel, betyder ekstremt meget for mig, siden hun var min første hund i rollespillet. Jaja, hun overskygges lidt af Jun for tiden, men det varer skisme ikke ved. XD Det er ikke let at lade mine hunde dø, medmindre at det er noget jeg har gennemtænkt grundigt først. Tro mig, jeg lod engang en character dø, uden at have besluttet mig for det i forvejen... Det har jeg fortrudt noget så grumt den dag idag, hvor rollespillet stadig kører.
    avatar
    MoonXD
    Moderator
    Moderator


    Antal indlæg : 6
    Join date : 26/08/09

    Nye hunde? gamle hunde? Empty Sv: Nye hunde? gamle hunde?

    Indlæg  MoonXD Tors Aug 27, 2009 2:55 pm

    Hvor ofte vil i have en ny hund?

    hmm... måske når alle mine hunde begynder at være voksne så vil jeg gerne have en mage og et par hvalpe til en eller to af dem.

    - Hvor meget betyder den nye hund?

    det kommer an på hvad jeg skal "bruge" den til og hvor længe jeg skal have den.
    f.eks havde jeg Sayui og Rollis mor i 5 minutterXD

    - Hvor lang tid tager i om at designe den nye hund?

    det er også meget forskelligt. noglegange et par timer. hvis det er en jeg skal have i to-og-et-halvt minut tager det to sekunter

    - Får i andre til at designe en hund for jer? hvis ja - begrund

    naaj ikke rigtig. jo ind i mellem hvis for det meste Wolter har en god ide til det eller jeg ikke rigtig kan finde på noget , men jeg kan godt lide at få andres mening om mine hunde

    - Hvad betyder jeres gamle hunde for jer? og er det let at lade dem dø?

    de fleste af mine hunde betyder rigtig meget. og jeg vill være ked at at skulle afskaffe dem><. om det er let at lade dem dø? noglegange hvis det er en død der passer godttil dem eller er planlagt længe i forvejen er det lettere. men da f.eks Grina døde var det ikke planlagt overhoved og det har jeg fortrudt

    Sponsoreret inhold


    Nye hunde? gamle hunde? Empty Sv: Nye hunde? gamle hunde?

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tors Mar 28, 2024 6:12 pm