Legend of Sarki

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Legend of Sarki

Dette er den danske hjemmeside for LOS (legend of Sarki)


3 deltagere

    tænke frem af

    Shell-wolter
    Shell-wolter
    Klub ejer
    Klub ejer


    Antal indlæg : 54
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Jylland

    tænke frem af Empty tænke frem af

    Indlæg  Shell-wolter Søn Nov 01, 2009 5:47 pm

    Nu sad mig og en veninde lige og snakkede om at tænke frem af, og planlægge mage og hvalpe..
    Hvad syns I endelige om det?

    Jeg selv er ret træt af at lige efter man har lavet en hund, SPRINGER folk op i hovedet på en og nærmest råber: Må jeg få den til mage!??
    Og straks går man igang med at lave hvalpe.. Selvom man ikke engang har spillet med hunden, og set om de passer sammen.. :/
    Nu er jeg så selv typen der gerne vil tage den lidt med ro, og spille med mine hunde, rigtigt give dem liv, og ikke bare lave en hund, smide den ind, give en mage og hvalpe, og så er den færdig.. >o<
    Lige så snart mine hunde har fået en mage, følges de fanget og man har ikke fri veje, som de kan gå på.. :/
    Jeg følger også nogle gange at lige så snart en af mine hunde har fået hvalpe, er den meget svagere end før.. :/

    Kom med jeres meninger Smile
    Milla
    Milla
    Supermoderators
    Supermoderators


    Antal indlæg : 29
    Join date : 26/08/09
    Age : 32
    Geografisk sted : Odsherred

    tænke frem af Empty Sv: tænke frem af

    Indlæg  Milla Søn Nov 01, 2009 5:56 pm

    Tja, nu er jeg selv typen som forelsket mig ved første blik, og derfor gerne vil reservere hunde da jeg jo ja.... I kender mig siger jeg vist bare XD;

    Men tja, tror grunden til at jeg tænker så meget fremaf er fordi jeg tit digter historier oppe i hovedet og hurtigt kan blive inspireret af noget bare ved at høre en sang. Mht. hvalpene som ofte bliver lavet hurtigt, er det fordi jeg igen godt kan lide at lave en hund og ligge planer for den og have historien på forhånd. Men jeg har dog også oplevet af nogle af hvalpene som jeg nærmest "bare" har lavet ikke bliver til noget eller dør hurtigt, nærmest fordi hunden bare skal have hvalpe.

    Dog synes jeg ikke just at hunden "dør" af at få hvalpe og mage.. Mine "dør" altid i spillet når den planlagte rolle er spillet færdig, eks. Araan, han var aktiv på rejsen, men nu da hans rolle i historien er slut er det nærmest som om han aldrig har været der, samme gælder Lightning og Yuika. Det syns jeg selv er mega trist da jeg altid ligger meget arbejde i mine hundes design og vil gøre dem specielle... :/

    Så ja det er min mening ^^
    ChibiShin
    ChibiShin
    Administrator
    Administrator


    Antal indlæg : 37
    Join date : 26/08/09
    Age : 28
    Geografisk sted : Fyn

    tænke frem af Empty Sv: tænke frem af

    Indlæg  ChibiShin Ons Nov 04, 2009 9:48 pm

    Tja.. Nu var jeg ikke med i snakken men vil da også lige give min mening! >3

    Jeg syns at allerede planlægge hundens mage og hvalpe lige når den er lavet er for tideligt og måske også en hel del synd, da hunden ikke for lov til at få noget liv før den bliver bundet til en anden og alt fremtid som en familie allerede er planlagt hvilket også (måske) gør at man ikke gider spille så meget med hunden :/

    Og andre får heller ikke mulighed for at se hunden an :/ og giver Wolter ret i at hunden ikke har frie veje at gå på og at det måske gør hunden en smule mere kedelig at spille med hvis den ikke laver andet end at passe hvalpe og gå derhjemme og ingenting lave..? :/

    Sponsoreret inhold


    tænke frem af Empty Sv: tænke frem af

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Mar 29, 2024 7:36 am